Cara Memakai Tudung Mengikut Bentuk Muka

+10 Cara Memakai Tudung Mengikut Bentuk Muka References. Tidak kiralah selendang, tudung bawal,. Ini tips pakai tudung mengikut bentuk wajah.

Cara Memakai Tudung Mengikut Bentuk Wajah Anda MyBaju Blog
Cara Memakai Tudung Mengikut Bentuk Wajah Anda MyBaju Blog from blog.my-baju.net

Cara memakai tudung yang sesuai untuk muka yang berbentuk panjang adalah dengan tambahkan ruang di bahagian atas kepala anda untuk mengimbangi bentuk yang. Bagi wanita yang mempunyai bentuk muka seperti ini, anda sememangnya bertuah kerana mampu menggayakan hampir kesemua fesyen tudung. Jika ingin memakai selendang, perlu bijak menggayakannya.

D Gallery Dannisyadanniela 6 Tips Memakai.


Cara memakai tudung mengikut bentuk muka setiap orang mempunyai gaya tersendiri namun tidak semua gaya itu sesuai dengan bentuk wajah lerana setiap orang memiliki bentuk. Letakkan selendang sama bahagian sama tengahnya. Cara shawl simple letak shawl sebelah pendek dan sebelah panjang.

Jika Hendak Memakai Selendang Cara Pemakaian Yang Betuh Adalah Dengan.


Gunakan anak tudung supaya kesan bentuk wajah nampak memanjang. Berikut adalah 4 bentuk wajah untuk anda kenali mengikut bentuk muka anda. Cara memakai tudung yang sesuai untuk muka yang berbentuk panjang adalah dengan tambahkan ruang di bahagian atas kepala anda untuk mengimbangi bentuk yang.

Skip To Content Free Shipping On All Local Orders Above Rm100.


Tudung awning jenis pendek sangat tidak sesuai dipakai kerana akan. Gaya yang sesuai adalah gaya longgar atau “loose”. Bentuk muka 1 muka bujur.

Tidak Kiralah Selendang, Tudung Bawal,.


Berikut adalah 4 bentuk wajah untuk anda kenali mengikut bentuk muka anda. Elakkan gaya ikatan bienda atau ikatan di belakang. Jika hendak memakai selendang , cara pemakaian yang betuh adalah dengan tidak memakai selendang terlalu ketat dan lipat sedikit dibawah tulang rahang pipi anda supaya.

Pernah Terfikir Tak “Bila Kau Pakai Tudung Ni, Kenapa Muka Jadi Tak Lawa?” Kata Senang Bentuk Tapi Bila Pakai Susah Pulak Nak Bentuk.


Cara memakai tudung mengikut bentuk muka bentuk muka oval/bujur dalam menggayakan tudung, bentuk muka yang lain memerlukan sentuhan yang khusus tetapi. Anda boleh memakai anak tudung yang lebih dekat ke dahi atau pun menggayakan tudung secara longgar (tanpa pin). Wajah segitiga (triangle shape) memiliki dagu yang panjang dan wajah yang tirus (kecil).

Belum ada Komentar untuk "Cara Memakai Tudung Mengikut Bentuk Muka"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel